piątek

Pamiętajcie o bliskich.

*

We wszystkich mediach teraz o Orkanie głośno.
Mamy z domu nie wychodzić, wszystko z dworu pozabierać i o swoją osobę zadbać, aby jej nie zwiało. 



Grzecznie w domku siedzimy! Zasnąć dzieci nie mogą, ja z resztą też. 
Ciężka była noc, taka nieprzespana. Mąż synka wziął do naszego łoża, co to by dziecko ze strachu nie padło. Maluch karate na mamie zapragnął poćwiczyć , a żeby w swoich skillach się umocnić.
Kop w plerki, z rąsi pod oczko i łokieć w żeberka. Takie właśnie atrakcje przeszłam tej nocy. 

Powracając do Orkana. Łba mało nie urwie. Co pospadać miało to już pospadało, szumi jak bym pod oknem F14 miała, no chyba że Mikołaj w końcu do mnie przyszedł a ja nie raczyłam wyjrzeć nawet przez okno!!
Także tego, zimno, wieje i pada śnieg!! A co u po niektórych nawet burza jest. 
Więcej się rozczulać w tym temacie nie zamierzam. Taka pogoda, taka sytuacja i tyle, koniec kropka!

Jedno mnie ruszyło! Jedno zabolało!
Pamiętajmy o sobie, większe rzeczy zabierzmy...ble...ble...plapla.
A czy ktoś o czworonogach nie zapomniał?!


To one nas nocą bronią, przed potencjalnymi złodziejami!! 
To nic, że zanim owy złodziej do domu wejdzie to zostanie zaatakowany mokrym jęzorem, a pies z tej radości aż zasika połowę podwórka. 
To one nam myszy i szczury mordują dla zwykłej zabawy, bo w naturze taka już kolej rzeczy. 
To one nam pod nogi włażą i bez karnie dzieci oblizują, podgryzają i zabawiają.

Pamiętajcie w takie anomalia pogodowe o swoich bliskich. 
Zwierzaki to też członkowie naszych rodzin. 
Biorąc kota, psa lub inne zwierze, bierzecie za nie odpowiedzialność. Tak jak za własne dziecko!! 

Skoro zabrałeś już te klamoty z podwórka, zaproś chociaż do ganku tego czworonoga. 
Jasne, że się schowa w budzie lub innym miejscu.
Ja osobiście słysząc ten wiatr zaczynam się bać. A co w takiej sytuacji ma myśleć biedne stworzenie? Pozostawione same sobie? 

Pamiętajcie o zwierzętach, one też czują, boją się i kochają. 
Szczęśliwe zwierzątko, szybciej złodzieja zaliże albo myszkę upoluję. Odwdzięczy się za twoją dobroć. 
Bądź dobry, dobro zawsze powraca!!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Serdecznie dziękuję za przeczytanie posta. Dla mnie liczy się każdy komentarz. Przemyślę go i przeanalizuję. Bardzo mi miło, że poświęcasz tu swój czas. Pozdrawiam